English Kontrast

Dziekanat – Instytut Prawa

 


 Kierownictwo dziekanatu

mgr inż. Jadwiga Węglarz
PO Kierownika Dziekanatu Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

inż. Małgorzata Kozik
Zastępca Kierownika Dziekanatu Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa


I edycja konkursu Moot Court z prawa cywilnego

ELSA Kraków we współpracy z Katedrą Prawa Cywilnego, Gospodarczego i Prywatnego Międzynarodowego UEK organizuje pierwszą edycję konkursu Moot Court z prawa cywilnego. W konkursie mogą wziąć udział studenci 2 oraz 3 roku prawa, a sam konkurs ma charakter drużynowy. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest podwyższenie oceny o jeden stopień z egzaminu z odpowiedniej części prawa cywilnego w sesji letniej (pod warunkiem zdania egzaminu) oraz nagrody rzeczowe. Moot Court to konkurs polegający na symulacji rozprawy sądowej, w którym uczestnicy wcielają się w rolę pełnomocnika strony procesowej i dzięki temu mają możliwość nabycia cennych umiejętności praktycznych, niezbędnych w późniejszej pracy zawodowej.

Wszystkie niezbędne informacje dostępne są na stronie wydarzenia na portalu Facebook: https://www.facebook.com/events/2762376630682549?active_tab=about

Regulamin konkursu dostępny jest pod tym linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1SpAOYiipJERwJjOBjIz7TKtW7342KpZK/view?fbclid=IwAR2TBsLkRC8JnoSvrJ4nFKwTmlks7gWthaqjdtDm-d8m51WHj71A-0czMJo

W dniu 15 kwietnia zostaną opublikowane kazusy konkursowe.

Zgłoszenia drużyn trwają do 22 kwietnia.

Zapraszamy do udziału!


Szanowni Państwo,

w związku z ograniczeniami w funkcjonowaniu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie  wynikającego z ogólnokrajowego lockdownu informujemy, iż dziekanat Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa od 29 marca 2021r. do odwołania będzie funkcjonował w ograniczonym zakresie, dlatego zachęcamy do  najszybszej drogi kontaktu z pracownikami dziekanatu jaką w obecnej sytuacji jest kontakt mailowy.

W imieniu wszystkich pracowników dziekanatu KEFiP dziękujemy za wyrozumiałość.

Z uwagi na rozwijającą się sytuację w kraju, w Instytucie Prawa, zostały wprowadzone określone procedury:

  • Zajęcia on-line:  Studenci, jeśli nie skontaktowaliście się jeszcze z prowadzącym zajęcia (ćwiczenia/wykład/inne) prosimy o nawiązanie tego kontaktu (prośba, aby jeden przedstawiciel z grupy dziekańskiej napisał maila do prowadzącego zajęcia)
  • Oceny:  wszyscy studenci powinni sprawdzić czy mają wprowadzone oceny do systemu (USOS, Wirtualna Uczelnia), a w przypadku ich braku, skontaktować się z prowadzącym celem uzupełnienia brakującego wpisu
  • Podania:  osoby, które chcą złożyć podanie powinny sprawdzić czy mają wszystkie oceny wpisane do systemu. Jeśli nie, należy skontaktować się z prowadzącym o pilne wprowadzenie ocen. Wszelkie podania możecie Państwo przesyłać na adres mailowy odpowiedniego pracownika dziekanatu. Wnioski muszą być podpisane i zeskanowane wysłane z konta uczelnianego. Dotyczy to także rozliczenia wyjazdów stypendialnych (przesłane powinny zostać: Learning Agreement, Changes during mobility, Transkrypt zaliczonych przedmiotów z akceptacją BPZ, opis przedmiotów w j. polskim z akceptacją BPZ + liczba godzin dla każdego przedmiotu), a ich oryginały przesłane pocztą na adres Uczelni Dziekanat Instytutu Prawa lub bezwzględnie dostarczone w terminie późniejszym. .
  • Indeksy:  zostają wycofane z obiegu od semestru letniego 19/20
  • Legitymacje studenckie:   przedłużone bezterminowo (po powrocie do stacjonarnego trybu zajęć będą one ważne jeszcze przez 60 dni) 

Dyżury dziekanatu

Wszelkie wnioski i podania należy przesyłać na adresy mailowe pracowników dziekanatu, obsługujących dany rok studiów (wyłącznie z kont uczelnianych, jeśli dotyczy to spraw studenckich).

Ze względu na wprowadzenie pracy zdalnej, w sytuacjach szczególnie wymagających kontaktu osobistego z pracownikiem dziekanatu, należy odpowiednio wcześniej mailowo ustalić termin wizyty w dziekanacie:

Godziny przyjmowania studentów w Dziekanacie Instytutu Prawa
wyłącznie po wcześniejszym mailowym ustaleniu celu i godziny wizyty:

  • poniedziałek 11.00 – 14.00
  • wtorek 11.00 – 14.00
  • środa 11.00 – 14.00
  • czwartek 11.00 – 14.00
  • piątek –  dzień wewnętrzny (14.00 – 17.00 tylko dla studiów niestacjonarnych) UWAGA! 9.04.2021 oraz 16.04.2021 dyżur w godz. 14.00-16.00

Dyżury w soboty w godz. 8.00-13.00
wyłącznie po wcześniejszym mailowym ustaleniu celu i godziny wizyty tylko w poniższe terminy:

  • 17.04.2021 r.
  • 22.05.2021 r.
  • 19.06.2021 r.

Aby odebrać dyplom należy koniecznie wcześniej drogą mailową uzgodnić datę i godzinę wizyty w dziekanacie pod adresem salawab@uek.krakow.pl

mgr Beata Salawa

pokój 4 przyziemie Budynek Główny, tel.: 12 293 5101
(ze względu na wprowadzenie pracy zdalnej odbiór dyplomu możliwa jest tylko w dni, w które pracownik ma dyżur stacjonarny w dziekanacie)

 


Obsługa administracyjna

Obsługa administracyjna w roku akademickim 2020/2021

Kierunek, rok studiów Pracownik Pokój Telefon, adres mailowy
STUDIA STACJONARNE
Studia stacjonarne jednolite magisterskie
Kierunek: Prawo
 

I, II, III rok

 

lic. Klaudia Borówka

011a 12 293 5584

 borowkak@uek.krakow.pl

IV, V rok  

lic. Agnieszka Kaczor

 

010

12 293 7589

akaczor@uek.krakow.pl

STUDIA NIESTACJONARNE
Studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Kierunek: Prawo
 

I, II rok

 

lic. Klaudia Borówka

011a 12 293 5584

 borowkak@uek.krakow.pl

 

IV rok

 

lic. Agnieszka Kaczor

 

010

12 293 7589

akaczor@uek.krakow.pl

Studentów obecnego 4 i 5 roku 20/21 obowiązuje aktualny dla wszystkich obecnych studentów Regulamin studiów.


Instytut Prawa
Dyrektor Instytutu Prawa – prof. dr hab. Bogusława Gnela, gnelab@uek.krakow.pl

Dyżur Dyrektora Instytutu Prawa odbywać się będzie na platformie ZOOM w każdy wtorek od godz.14.15 – 15.00
Link do spotkania:
https://zoom.us/j/93342930896


Przydatne linki:

WZORY WNIOSKÓW DO POBRANIA /kliknij/

PROCEDURA OBRON /kliknij/

PROCEDURA DYPLOMOWANIA /kliknij/

WYKAZ PYTAŃ NA EGZAMIN DYPLOMOWY /kliknij/

PRAKTYKA STUDENCKA /kliknij/

ZAPISY NA SEMINARIA DYPLOMOWE /kliknij/

ZAPISY NA PRZEDMIOTY DO WYBORU /kliknij/