English Kontrast

Dziekanat – Instytut Prawa

 


 Kierownictwo dziekanatu

mgr inż. Jadwiga Węglarz
PO Kierownika Dziekanatu Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

inż. Małgorzata Kozik
Zastępca Kierownika Dziekanatu Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa


Szanowni Państwo,

Pracownicy i Studenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Z uwagi na prace sprawozdawczo-rozliczeniowe przeprowadzane w Dziekanatach, informujemy, iż w dniach od 2 do 6 listopada br. obsługa Studentów i Pracowników odbywać się będzie w  godzinach od 11.00 do 14.00 od pon. – czw., od 14.00 do 17.00 w piątek, natomiast w  sobotę z uwagi na planowany dyżur, w godzinach od 8.00 do 13.00.

W związku z powyższym informuję, iż poza wyznaczonymi godzinami kontakt telefoniczny i  mailowy z Pracownikami Dziekanatu będzie utrudniony.

 

Odbiór dokumentów dla studentów przyjętych na pierwszy rok studiów w roku akademickim 2021/2022.

 

Szanowni Państwo,

 

Serdecznie witamy w gronie studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, równocześnie zapraszamy po odbiór dokumentów, który odbywać się będzie w następujący sposób:

 

Studia stacjonarne, jednolite magisterskie, kierunek: Prawo

30 września 2021 roku od godz. 10:00-14:00 w pokoju 012 w Budynku Głównym UEK,

oraz

1 października 2021 roku od godz. 10:00-16:00 w pokoju 012 w Budynku Głównym UEK,

 

Studia niestacjonarne jednolite magisterskie, kierunek: Prawo

Od 9 października 2021 roku w Budynku Głównym UEK w godzinach pracy Dziekanatu.

 

Równocześnie informujemy, że jeśli osoby, które nie stawią się w wyznaczonym terminie po odbiór dokumentów, będą mogły je odebrać w późniejszym terminie w godzinach pracy Dziekanatu
( dostępne na stronach poszczególnych Instytutów).

 

Uwaga!

Przebywanie na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie wiąże się z koniecznością przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego. Każdy student wchodząc na teren Uczelni musi mieć założoną maseczkę oraz zdezynfekowane dłonie. Dozownik z płynem dezynfekcyjnym jest umieszczony przy wejściu. Oczekując na kontakt z pracownikiem należy zachować wymagany odstęp.

 


Z uwagi na rozwijającą się sytuację w kraju, w Instytucie Prawa, zostały wprowadzone określone procedury:

  • Zajęcia on-line:  Studenci, jeśli nie skontaktowaliście się jeszcze z prowadzącym zajęcia (ćwiczenia/wykład/inne) prosimy o nawiązanie tego kontaktu (prośba, aby jeden przedstawiciel z grupy dziekańskiej napisał maila do prowadzącego zajęcia)
  • Oceny:  wszyscy studenci powinni sprawdzić czy mają wprowadzone oceny do systemu (USOS, Wirtualna Uczelnia), a w przypadku ich braku, skontaktować się z prowadzącym celem uzupełnienia brakującego wpisu
  • Podania:  osoby, które chcą złożyć podanie powinny sprawdzić czy mają wszystkie oceny wpisane do systemu. Jeśli nie, należy skontaktować się z prowadzącym o pilne wprowadzenie ocen. Wszelkie podania możecie Państwo przesyłać na adres mailowy odpowiedniego pracownika dziekanatu. Wnioski muszą być podpisane i zeskanowane wysłane z konta uczelnianego. Dotyczy to także rozliczenia wyjazdów stypendialnych (przesłane powinny zostać: Learning Agreement, Changes during mobility, Transkrypt zaliczonych przedmiotów z akceptacją BPZ, opis przedmiotów w j. polskim z akceptacją BPZ + liczba godzin dla każdego przedmiotu), a ich oryginały przesłane pocztą na adres Uczelni Dziekanat Instytutu Prawa lub bezwzględnie dostarczone w terminie późniejszym.
  • Indeksy:  zostają wycofane z obiegu od semestru letniego 19/20

Dyżury dziekanatu

UWAGA!

Od dnia 1 września  2021 r. dziekanaty czynne będą od poniedziałku do czwartku w godz. 1100 – 1400piątek w godz. 1400 – 1700

W semestrze zimowym 2021/2022 dziekanaty będą czynne w godz. 800 – 1300 w poniższe soboty:

  • 18 września 2021r.
  • 9, 23 października 2021r.
  • 6, 20 listopada 2021r.
  • 4 grudnia 2021r.
  • 29 stycznia 2022r.
  • 5 lutego 2022 r.

 W pozostałe soboty dziekanaty będą NIECZYNNE.

 

Wszelkie wnioski i podania należy przesyłać na adresy mailowe pracowników dziekanatu, obsługujących dany rok studiów (wyłącznie z kont uczelnianych, jeśli dotyczy to spraw studenckich).

Ze względu na wprowadzenie pracy zdalnej, w sytuacjach szczególnie wymagających kontaktu osobistego z pracownikiem dziekanatu, należy odpowiednio wcześniej mailowo ustalić termin wizyty w dziekanacie:

 

Godziny przyjmowania studentów w Dziekanacie Instytutu Prawa
wyłącznie po wcześniejszym mailowym ustaleniu celu i godziny wizyty:

  • poniedziałek 11.00 – 14.00
  • wtorek 11.00 – 14.00
  • środa 11.00 – 14.00
  • czwartek 11.00 – 14.00
  • piątek –  dzień wewnętrzny (14.00 – 17.00 tylko dla studiów niestacjonarnych)

Aby odebrać dyplom należy koniecznie wcześniej drogą mailową uzgodnić datę i godzinę wizyty w dziekanacie pod adresem akaczor@uek.krakow.pl

lic. Agnieszka Kaczor

pokój 010 Budynek Główny, tel.: 12 293 7589


Obsługa administracyjna

Obsługa administracyjna w roku akademickim 2021/2022

Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

Instytut Prawa

Kierunek: Prawo

Kierunek, rok studiów Pracownik Pokój Telefon, adres mailowy
STUDIA STACJONARNE
Studia stacjonarne jednolite magisterskie
Kierunek: Prawo
 

I, II, III, IV rok

 

mgr Klaudia Borówka

011a 12 293 5584

 borowkak@uek.krakow.pl

 V rok  

lic. Agnieszka Kaczor

 

010

12 293 7589

akaczor@uek.krakow.pl

STUDIA NIESTACJONARNE
Studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Kierunek: Prawo
 

I, II, IV rok

 

mgr Klaudia Borówka

011a 12 293 5584

 borowkak@uek.krakow.pl

 

V rok

 

lic. Agnieszka Kaczor

 

010

12 293 7589

akaczor@uek.krakow.pl

Studentów obecnego 4 i 5 roku 20/21 obowiązuje aktualny dla wszystkich obecnych studentów Regulamin studiów.


Instytut Prawa
Dyrektor Instytutu Prawa – prof. dr hab. Bogusława Gnela, gnelab@uek.krakow.pl

Dyżur Dyrektora Instytutu Prawa odbywać się będzie na platformie MS Teams w środę od godz.14.15 – 15.00

W celu dołączenia do spotkania należy we wskazanych godzinach skorzystać z opcji „Rozmowy”, a następnie nawiązanie połączenia głosowego bądź wideo.


Przydatne linki:

WZORY WNIOSKÓW DO POBRANIA /kliknij/

PROCEDURA OBRON /kliknij/

PROCEDURA DYPLOMOWANIA /kliknij/

WYKAZ PYTAŃ NA EGZAMIN DYPLOMOWY /kliknij/

PRAKTYKA STUDENCKA /kliknij/

ZAPISY NA SEMINARIA DYPLOMOWE /kliknij/

ZAPISY NA PRZEDMIOTY DO WYBORU /kliknij/