English Kontrast

Dziekanat – Instytut Prawa


 Kierownictwo dziekanatu

mgr inż. Jadwiga Węglarz
Kierownik Dziekanatu Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

inż. Małgorzata Kozik
Zastępca Kierownika Dziekanatu Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

 


Z uwagi na rozwijającą się sytuację w kraju, w Instytucie Prawa, zostały wprowadzone określone procedury:

  • Zajęcia on-line:  Studenci, jeśli nie skontaktowaliście się jeszcze z prowadzącym zajęcia (ćwiczenia/wykład/inne) prosimy o nawiązanie tego kontaktu (prośba, aby jeden przedstawiciel z grupy dziekańskiej napisał maila do prowadzącego zajęcia)
  • Oceny:  wszyscy studenci powinni sprawdzić czy mają wprowadzone oceny do systemu (USOS, Wirtualna Uczelnia), a w przypadku ich braku, skontaktować się z prowadzącym celem uzupełnienia brakującego wpisu
  • Podania:  osoby, które chcą złożyć podanie powinny sprawdzić czy mają wszystkie oceny wpisane do systemu. Jeśli nie, należy skontaktować się z prowadzącym o pilne wprowadzenie ocen. Wszelkie podania możecie Państwo przesyłać na adres mailowy odpowiedniego pracownika dziekanatu. Wnioski muszą być podpisane i zeskanowane wysłane z konta uczelnianego. Dotyczy to także rozliczenia wyjazdów stypendialnych (przesłane powinny zostać: Learning Agreement, Changes during mobility, Transkrypt zaliczonych przedmiotów z akceptacją BPZ, opis przedmiotów w j. polskim z akceptacją BPZ + liczba godzin dla każdego przedmiotu), a ich oryginały przesłane pocztą na adres Uczelni Dziekanat Instytutu Prawa lub bezwzględnie dostarczone w terminie późniejszym.
  • Indeksy:  zostają wycofane z obiegu od semestru letniego 19/20

Dyżury dziekanatu

UWAGA!!!

W dniu  2 maja  2022 r. (poniedziałek) Dziekanat będzie nieczynny

 

UWAGA!

Od dnia 1 września  2021 r. dziekanaty czynne będą od poniedziałku do czwartku w godz. 1100 – 1400piątek w godz. 1400 – 1700

W semestrze letnim 2021/2022 dziekanaty będą czynne w godz. 800 – 1300 w sobotę:

  • 19 marca 2022r.
  • 2 kwietnia 2022 r.
  • 21 maja 2022 r.
  • 11 czerwca 2022 r.

W pozostałe soboty dziekanaty będą NIECZYNNE.

 

Wszelkie wnioski i podania należy przesyłać na adresy mailowe pracowników dziekanatu, obsługujących dany rok studiów (wyłącznie z kont uczelnianych, jeśli dotyczy to spraw studenckich).

 

Godziny przyjmowania studentów w Dziekanacie Instytutu Prawa:

  • poniedziałek 11.00 – 14.00
  • wtorek 11.00 – 14.00
  • środa 11.00 – 14.00
  • czwartek 11.00 – 14.00
  • piątek –  dzień wewnętrzny (14.00 – 17.00 tylko dla studiów niestacjonarnych)

Aby odebrać dyplom należy wcześniej drogą mailową uzgodnić datę wizyty w dziekanacie pod adresem akaczor@uek.krakow.pl

lic. Agnieszka Kaczor

pokój 011a Budynek Główny, tel.: 12 293 7589


Obsługa administracyjna

Obsługa dziekanatowa studentów w roku akademickim 2021/2022

Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

Instytut Prawa

Kierunek: Prawo

Kierunek, rok studiów Pracownik Pokój Telefon, adres mailowy
STUDIA STACJONARNE
Studia stacjonarne jednolite magisterskie
Kierunek: Prawo
 

I, II, III, IV rok

 

mgr Klaudia Borówka

012 12 293 5584

 borowkak@uek.krakow.pl

 V rok  

lic. Agnieszka Kaczor

 

011a

12 293 7589

akaczor@uek.krakow.pl

STUDIA NIESTACJONARNE
Studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Kierunek: Prawo
 

I, II, IV rok

 

mgr Klaudia Borówka

012 12 293 5584

 borowkak@uek.krakow.pl

 

V rok

 

lic. Agnieszka Kaczor

 

011a

12 293 7589

akaczor@uek.krakow.pl

Studentów obecnego 4 i 5 roku 21/22 obowiązuje aktualny dla wszystkich obecnych studentów Regulamin studiów.


Instytut Prawa
Dyrektor Instytutu Prawa – prof. dr hab. Bogusława Gnela, gnelab@uek.krakow.pl

Dyżur Dyrektora Instytutu Prawa odbywać się będzie na platformie MS Teams we wtorki od godz.14.15 – 15.00

W celu dołączenia do spotkania należy we wskazanych godzinach skorzystać z opcji „Rozmowy”, a następnie nawiązanie połączenia głosowego bądź wideo.


Przydatne linki:

WZORY WNIOSKÓW DO POBRANIA /kliknij/

PROCEDURA OBRON /kliknij/

PROCEDURA DYPLOMOWANIA /kliknij/

WYKAZ PYTAŃ NA EGZAMIN DYPLOMOWY /kliknij/

PRAKTYKA STUDENCKA /kliknij/

ZAPISY NA SEMINARIA DYPLOMOWE /kliknij/

ZAPISY NA PRZEDMIOTY DO WYBORU /kliknij/